Week 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van robinvanbeek1990 - WaarBenJij.nu Week 1 - Reisverslag uit Sydney, Australië van robinvanbeek1990 - WaarBenJij.nu

Week 1

Door: Robin van Beek

24 September 2014 | Australië, Sydney

Zo, daar zitten we dan, in een bibliotheek midden in Sydney....de laatste keer dat ik in een bibliotheek ben geweest is denk ik 10 jaar geleden :).

Zondag, 21 September om 17:30, toen begon de reis richting Schiphol, uiteraard hadden we file, waardoor we mooi op tijd aankwamen.
Na een lang afscheid, zijn we uiteindelijk door de douane gelopen om ons avontuur tegemoet te wandelen. Na een reis van ruim 30 uur, veel zitten, en smerig vliegtuig voedsel waren we dan toch eindelijk aangekomen. Uiteindelijk met de bus naar het hostel, om daar de spullen te droppen en wat in de stad te eten.

Nadat we de kamer in mochten, hebben we ons bed "geclaimd", op bed geploft, en oogjes dicht gedaan voor een aantal uurtjes. Helaas was dat ook niet zo een success, aangezien er constant mensen in en uit liepen, en ook dingen omgeroepen werden. Ohja, onze kamer bestaat uit 5 stapelbedden, oftewel 10 mensen. Je kunt je voorstellen, dat je heerlijk slaapt met 9 andere ruftende, boerende, snurkende en luidruchtige mensen. Maar al met al, is dat prima uit te houden :).

Het is hier nu woensdag, we zijn samen met een andere nederlandse jongen (Peter, 25 jaar, ergens uit het oosten van NL) naar de Harbor Bridge gegaan. Een best stuk lopen...maar ondertussen veel dingen gezien. Ook hebben we het Opera House gezien, om vervolgens weer terug te lopen naar ons hostel. Vanavond ergens een hapje eten, en daarna vroeg het bed in, aangezien morgen onze activiteiten week begint met o.a. Sandboarden, city walk, dolfijnen spotten, 4wd.

Later meer!!, en foto's zullen ook wel komen.

Groetjes en kusjes uit Aussie!!

ps : het is hier ongeveer 25 graden en de zon schijnt constant, ik ben gelukkig nog niet verbrand, maar zoals iedereen begrijpt, komt dat nog wel :).

Robin

• 24 September 2014 - 09:29

Gert:

De kop is er af, je eerste bericht. Nu nog bijhouden zodat iedereen een beetje kan mee genieten van jouw avontuur. Je fiets is gisterenavond opgehaald en ik moest je de groeten doen en een bedankje. Ook de groeten nog van Sjoerd.
    Blijf lekker schrijven en geniet van al dat moois.

• 24 September 2014 - 11:26

Linda Fiselier:

hey Robin en natuurlijk ook Sander,

Het is erg leuk om te lezen wat jullie zo al doen en hoe het met jullie gaat!
    Het gaat van zelf wennen dat je de kamer deelt.. zo niet moet je maar even een slimme oplossing bedenken oordopjes/ gas maskers :P.

Ik ga jullie berichtjes zeker lezen, heel veel plezier!!
    En kom heel huids weer terug.

(wij willen ook wel een beetje zon van jullie het is hier koud)

• 24 September 2014 - 13:31

Sandro Milone :

Hoi Robin wij wensen jou een fantastische jaar tegemoet ik zeg geniet ervan en pas goed op jezelf

Ciao en geniet

Groetjes

Sandro jeanine en Milan

• 24 September 2014 - 23:11

Katja Van Beek:

Yowwwww Bruder!

Kom maar op met die verhalen :) Je gaat het nog druk krijgen met je blog bijhouden.
    En idd...zoals we je kennen....zien we straks wel weer een foto verschijnen waar je vuurrood bent van de zon. Dus: insmeren, hoed/pet op en anders gewoon in burka :) haha. En als je toch verbrand, hoef je je bakje kwark niet te eten, die smeer je dan gewoon op + komkommer hahaha

Heel veel plezier!

xxx

• 29 September 2014 - 14:24

Kimberley Krook:

He Robin,

Leuk om te lezen! En leuke dingen in het vooruitzicht, jaloerssssss!!!!

We wachten je volgende verslag met smart af.

Doe voorzichtig maar geniet vooral :)

Have fun!

Xxx Kimberley