Paradise - Reisverslag uit Seven Mile Beach, Australië van robinvanbeek1990 - WaarBenJij.nu Paradise - Reisverslag uit Seven Mile Beach, Australië van robinvanbeek1990 - WaarBenJij.nu

Paradise

Door: Robin van Beek

Blijf op de hoogte en volg

06 December 2014 | Australië, Seven Mile Beach

Zo, na een lange tijd geen verslagen, zijn we dan eindelijk weer even achter de computer gekropen om een verslag te typen.

Op dit moment zit ik dus op surfcamp, ik werk hier als kok, en het stelt eigenlijk geen zak voor. Elke week komen er tussen de 150 en 200 man langs, deze krijgen 3 maaltijden per dag, gespreid over 2 groepen. 4 man staan er in totaal in de keuken, waarvan er 2 een ochtendshift hebben en de andere 2 de middag/avond shift.

De eerste week was zoals gewoonlijk wel ff wennen, alle mensen die hier werken zijn stuk voor stuk super aardig, maar iedereen wilt je ook even uittesten...wat helemaal prima is :). De eerste week heb ik bijna alle shifts meegedraaid, en eigenlijk ook wel elke dag gesurft. Het surfen gaat stukken beter dan tijdens surfcamp, alleen moet ik het peddelen en het balanceren nog een beetje onder de knie krijgen, maar dat komt met de tijd wel.

Afgelopen week zijn we met zijn allen, inclusief 60 man van het surfcamp naar de pub gegaan, was hartstikke gezellig en dat doen we dus elke week. Zondag zijn we vervolgens met de hele crew naar sydney gegaan, om te stappen....dit was een super toffe avond met alle mensen. Helaas kwam ik om 24:00 de club niet meer in aangezien ik te dronken was(mensen die me kennen weten dat ik niet of nauwelijks drink)....dus
dit was uiteraard wel een beetje een vaag excuus om me niet binnen te laten.

Maandagochtend lekker met de bus terug samen met de nieuwe groep campers, om vervolgens weer een nieuwe week met nieuwe mensen te omhelzen.

Ehm, dit weekend ga ik weer naar Sydney toe, om even wat mensen van de afgelopen tijd die ik heb leren kennen op te zoeken, ook weer even wat spullen kopen en wat dingen laten repareren. Hopelijk vind ik ook een eigen surfboard, want dat zou ik wel echt graag willen hebben. Het scheelt heel veel gedoe, je hoeft niet elke keer te wachten tot er een goed board over is...en je kunt gewoon gaan wanneer je wilt.

Dat was het wel voor nu eigenlijk, de komende paar maanden zal ik hier als het goed is nog blijven, daarna ga ik voor 2 a 3 weken naar vietnam op vakantie met wat vrienden, om daarna de eastcoast te doen. Midden/Eind mei zal ik daar klaar mee zijn, en dan ben ik waarschijnlijk compleet blut en moet ik weer werken voor mijn centen.

Adios Amigos!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Actief sinds 10 Sept. 2014
Verslag gelezen: 311
Totaal aantal bezoekers 4629

Voorgaande reizen:

21 September 2014 - 20 September 2015

Australië

Landen bezocht: